I dok kompanije danas muku muče da privole jednu veliku zvijezdu na saradnju, Nike je 2002. godine u spot doveo čak 25 najvećih zvijezda tog doba.
Radi se o reklami za Svjetsko prvenstvo u Japanu i Južnoj Koreji 2002. godine u kojoj 24 zvijezde igraju turnir 3 na 3, a sudija je bio legendarni Eric Cantona.
Legendarni igrači su bili podijeljeni u osam ekipa, a igralo se na ispadanje po principu “ko prvi postigne pogodak”. Ovo su bile ekipe:
Triple Espresso: Thierry Henry , Francesco Totti, Hidetoshi Nakata
The Onetouchables: Patrick Viera, Paul Scholes, Ruud van Nistelrooy
Toros Locos: Freddie Ljungberg, Javier Saviola, Luis Enrique
Ceberus: Edgard Davids, Lilian Thuram, Sylvain Wiltord
Os Tornados: Luis Figo, Ronaldo, Roberto Carlos
Funk Seoul Brothers: Ronaldinho, Denilson, Seol Ki-Hyeon
Tutto Bene: Fabio Cannavaro, Tomaš Rosicky, Rio Ferdinand
Equipo del Fuego: Hernan Crespo, Gaizka Mendieta, Claudio Lopez
The teams from the ‘Secret Tournament’ by Nike in 2002. pic.twitter.com/0OYW9oveVt
— 90s Football (@90sfootball) August 24, 2020
Reklama je snimljena iz više dijelova, utakmicu po utakmicu, a u finalu su se sastali Triple Espresso i Os Tornados.Pobijedila je Henryjeva ekipa i to na veoma maštovit način. U trenutku kada je Cantona ubacivao loptu za početak igre, Totti se sageo kako bi zavezao kopačku, a Henry se zatrčao, skočio na Tottija i glavom pogodio za pobjedu na opće iznenađenje Ronalda i saigrača.