Fudbal

Nova reklama s Messijem i Ronaldinhom pokazuje šta je moderni fudbal

Ostalo je malo više od mjesec dana do Svjetskog prvenstva u Kataru, drugog Mundijala u historiji koji će se održati u Aziji. Ususret jednom od najvećih sportskih događaja na svijetu, Pepsi je snimio novu reklamu u kojoj se služi motivima "pustinjskih" ulica i tipičnih muslimanskih tržnica poput onih kakve će navijači koji otputuju na Bliski istok moći doživjeti.

FOTO: SCREENSHOT/TWITTER
FOTO: SCREENSHOT/TWITTER

U reklami se pojavljuju tri globalna superstara. Uz sedmerostrukog dobitnika Zlatne lopte Lionela Messija, tu su i Juventusov Paul Pogba te Ronaldinho, bivši igrač i jedan od najomiljenijih fudbalera u historiji. Reklama je brzo postala viralna, a prve ocjene su izuzetno pozitivne.

Pepsi je uspio probuditi nostalgiju starim hitom Fatboy Slima, The Rockafeller Skank, koji je bio naslovna pjesme u nekoliko verzije FIFA fudbalske igrice te se navedeni hit već dugo veže uz fudbalsku romantiku. Reklama se bazira oko “nutmega”, odnosno guranja lopte kroz noge.

Ipak, u spotu dominiraju motivi koji nam nepogrešivo ukazuju na moderni fudbal. Konstantno iskakanje emotikona, društvenih mreža, ocjena iz FIFA-e, pojava TikTok zvijezda i drugi motivi nam govore kako je proizvođač gaziranog pića htio na neki način pomiriti novi i stari fudbal.