Naftna kompanija Aramco u vlasništvu Saudijske Arabije uskoro bi trebala postati glavni sponzor krovne nogometne organizacije FIFA-e koja će iz tog ugovora prometovati 84 miliona dolara godišnje.
Neki izvori navode Aramco kao “najprofitabilniju svjetsku kompaniju”, a njihovo sponzorstvo FIFA-e trebalo bi trajati 10 godina.
Vrlo je vjerojatno kako se to ciljano preklapa s 2034. godinom, kada Saudijska Arabija želi biti domaćin Svjetskog prvenstva.
Saudijska Arabija je nakon povlačenja Australije jedini kandidat za domaćinstvo i izgledno je da će ga na kraju uspjeti dobiti.
Američki list The Times piše kako su pregovori između Aramca i FIFA-e u završnoj fazi.
Saudijci bi tako s vrha liste najizdašnijih sponzora krovne nogometne organizacije smijeniti Visu i Coca-Colu, koje su godinama imale monopol nad reklamiranjem svojih proizvoda na najvećim nogometnim takmičenjima.