IT

Šta se dešava s Twitterom posljednjih dana?

Drastične mjere štednje uvedene nakon preuzimanja počinju da uzimaju danak: novi problemi na Twitteru gomilaju se iz dana u dan, prestaju da rade godinama aktivne funkcije…

FOTO: ILUSTRACIJA/UNSPLASH
FOTO: ILUSTRACIJA/UNSPLASH

Otkako ga je Elon Musk kupio, Twitter se suočava s brojnim problemima. Otpustili su ogroman broj zaposlenih, prihodi od oglasa značajno su pali, a platforma je prepuna bagova i drugih grešaka na koje se korisnici sve češće žale.

Evo pregleda najvažnijih problema s kojima su se korisnici Twittera susreli u posljednjih nekoliko dana.

Tweetovi koji nestaju

Krenućemo s vjerovatno najvećim problemom: nasumični tweetovi se prikazuju kao obrisani ili nedostupni iako do brisanja nije došlo.

Ovo nisu poruke koje se obično prikazuju na tweetovima koje su moderatori Twittera namjerno uklonili zbog stvarnih ili navodnih kršenja pravila, već je riječ o bagu koji proizvoljno briše tweetove kako mu se svidi.

U pojedinim slučajevima obrisani tweetovi su se ponovo pojavili nakon promjene lokacije korisnika. Još od februara Twitter ima problema s povećanom latencijom, vremenom koje protekne od trenutka kad, naprimjer, dođe do osvježavanja vremenske trake (timeline) i pojavljivanja novih tweetova.

To je gotovo sigurno posljedica mjera smanjenja troškova koje je Elon Musk uveo nakon preuzimanja Twittera.

Dio korisnika je prijavio kako se zbog tog kašnjenja statistike interakcija – poput lajkova i retweetova – stalno menjaju u nekoliko sekundi, uključujući prikaz kao da ih uopšte nije bilo, piše Mashable.

Problemi sa integracijom s drugim aplikacijama

Više je platformi s kojima integracija Twittera ne funkcionše kako bi trebalo. Među njima prednjači Slack, u kojem nisu sasvim sigurni da li ih je Twitter ustvari namjerno isključio.

Ali, “preview” Twittera se više ne prikazuje ni u iMessageu, kao ni u WhatsAppu. Do sada bi se pri dijeljenju tweeta u te dvije aplikacije preview pojavio direktno u poruci. U protekli sedmicu to nije bio slučaj. Umjesto toga, bude prikazan tek običan link s tekstom Twitter.

Nedostaju oznake za fotografije

Funkcija označavanja fotografija, uvedena još 2014. godine, takođe je nestala, prema svemu sudeći. Mogućnost označavanja korisnika na fotografiji i dalje postoji prilikom kreiranja tweeta, što upućuje na zaključak da uklanjanje nije bilo namjerno.

Neželjena pošta u vezi sa oglašavanjem

Twitter je slao e-poštu pojedinim korisnicima kako bi ih obavijestio da njihov korisnički nalog ne ispunjava uslove za učestvovanje u oglasima na Twitteru.

Problem je u tome što se ti korisnici uopšte nisu ni prijavili da im se prikazuju oglasi na Twitteru, navodi B92.