Naime, na sinoćnjoj utakmici ženskih rukometnih selekcija BiH i Grčke u Bihaću jedan od sponzora čija se raklama vrtila na displejima oko terena bio je i “Huda company”.

Za one neupućene i one koji baš nisu aktivni na društvenim mrežama, posebno TikToku, “Huda company” je vrhunski “tiktoker” je čije “lajvove” uživo na ovoj društvenoj mreži prate hiljade pratilaca što mu donosi, kažu, i po desetak hiljada eura za “jednu sesiju”!
Huda, pravim imenom Zehrudin Hajdarević, je tako, opet će upućeni, “pun k’o brod, a eto sada se počeo reklamirati i po sportskim manifestacijama, eto utakmici ženske rukometne selekcije BiH koja je u Bihaću igrala protiv Grčke.
Huda Company je stalno u problemima sa zakonom
Da li je ovo prihvatljivo rješenje za košarkaše ili možda skijaše ili plivače koji predstavljaju Bosnu i Hercegovinu, a imaju silnih problema kako da to sve izfinansiraju?
Neko bi rekao da to nije nivo na koji bi se trebali spuštati savezi, naši najbolji sportisti, ambasadori BiH u svijetu. Možda i nije, ali kako pričati o “nivoima” kada na primjer, jedan Huda Company, oličenje nekulture, primitivizma i nevaspitanja i neobazovanosti, ima na hiljade pratilaca koji mu omogućavaju da zarađuje silne eure.

Huda, svako malo, ima problema sa zakonom, napravi saobraćajni udes, a vozi “porshea”, ili ga pretuče neki drugi tiktoker zbog vrijeđenja u “lajvu”, svejedno, pare se, kažu, samo slivaju…
Kod tiktokera su pare. Eto, neki su spremni i da ih ulože u naše sportiste…