“S odlukom da ne održimo ovogodišnji Giro di Sarajevo poručujemo svima koji su nas kontaktirali i slali upite da je ovo ustvari korak, odnosno krug naprijed u našem djelovanju i da ćemo i dalje činiti sve da olakšamo i omogućimo upotrebu bicikla kao prijevoznog sredstva u našem gradu”, navode iz tog udruženja.
Za sada, a i u budućnosti, pojašnjavaju, Giro di Sarajevo fokusira svoje aktivnosti ka aktivnom lobiranju kod donosioca odluka i međunarodnih aktera, kako bi Sarajevo u što skorijoj budućnosti uistinu postalo grad prijatelj biciklizma.
“Jedan od gorućih problema na čijem rješavanju ćemo aktivno raditi je konačno kompletiranje biciklističke staze Ilidža – Skenderija, čiju ralizaciju je Gradska uprava pokrenula prije deceniju i koja već godinama stagnira”, navode.
Giro di Sarajevo će nastaviti raditi i na implementaciji još većeg broja odgovarajućih parkirališta za bicikle na potrebnim lokacijama, a cilj je postaviti ih pred sve javne ustanove kako bi građanima bilo jednostavnije donijeti odluku da odustanu od vožnje automobila, te koriste bicikl kao jedno od najefikasnijih vidova prevoza u urbanoj sredini, a ti parkinzi sada se nalaze u svim gradskim opštinama, na desetinama lokacija.
Osmislili su i vlastita tehnička rješenja, koja su omogućila istovremeno bezbjedno odlaganje električnih romobila na parkiralištima.
Također će, kako najavljuju, kroz nove edukativne projekte pokušati približiti evropske i svjetske trendove u planiranju urbane mobilnosti donosiocima odluka u vlasti, uz naglasak na poboljšanje planiranja, projektovanja i samog izvođenja biciklističke infrastrukure.
Giro di Sarajevo bio je učesnik najveće evropske biciklističke konferencije Velocity, te je aktivni član CIVINET mreže.