Sport

Modni trendovi: Pet fudbalera koji utiču na svijet mode

Danas su fudbaleri međunarodne superzvijezde.

FOTO: THE SUN
FOTO: THE SUN

Najuspješniji od njih zarađuju nekoliko miliona svake godine ne samo od samog sporta već i od unosnih honorarnih poslova. Naravno, to uključuje i reklamne ugovore, ali modni svijet je također neraskidivo vezan za fudbal ovih dana.

Mnogi poznati proizvođači sportske opreme i modni brendovi sarađuju sa sportistima, neki čak imaju svoje kolekcije ili marke. Svako ko radi u modnoj industriji stoga bi trebao biti upoznat i sa fudbalom… i obrnuto.

Nakon povlačenja iz sporta, mnogi igrači odlučuju da rade kao treneri. Ali mogući su i potpuno različiti putevi u karijeri, bilo u politici ili u modi – da spomenemo samo dvije od mnogih mogućnosti. Uostalom, Roberto Baggio nije bio jedini fudbaler koji je dospio na naslovnice sa svojim frizurama. Idoli poput Ronalda ili Davida Beckhama već su pokrenuli svjetske trendove s njima ili sa svojim tetovažama na velikim turnirima. Isto tako, brojne fudbalske zvijezde su aktivne u modi uz ili nakon karijere na terenu.

Tako je trebalo neko vrijeme prije nego što je fudbal postao svjetski sport, a igrači s njim izrasli u zvijezde. Od tada, međutim, fudbaleri su uvijek bili na crvenim tepisima velikih događaja i, naravno, ne pojavljuju se u svojim dresovima. Umjesto toga, javnost se uvijek raduje odjevnim kombinacijama, frizurama itd. fudbalera.

Postali su trendseteri i modna industrija je naučila da to iskoristi. Ona ih koristi kao svjedočanstva, naprimjer, kao ambasador brenda ili čak kao dizajner. Ne oslanjaju se nužno na najuspješnije sportiste, već na one igrače koji imaju najveći utjecaj na svoju ciljnu grupu. Dakle, što fudbaler ima više obožavatelja, naprimjer na društvenim mrežama, i što ga više vide kao trendsetera kojeg treba oponašati, sportisti postaju privlačniji za modnu industriju – i obrnuto. Neki fudbaleri su stoga pokrenuli svoje modne marke. Stoga vrijedi pogledati fudbalske zvijezde s najvećim utjecajem (također) u modnoj industriji:

Mario Gómez je jedan od najpoznatijih i najpopularnijih fudbalera u Njemačkoj. Već je radio za brend Hugo Boss dok je još bio aktivan i još se redovno pojavljuje kao ambasador brenda. „Brend je njemački i internacionalan, ja sam Nijemac sa međunarodnim španskim korijenima“, ističe on objašnjavajući zašto se identifikuje upravo sa ovim modnim brendom.

FOTO: HUGOBOSS.COM
FOTO: HUGOBOSS.COM

David Beckham je jedno od velikih imena u fudbalu i modi. Bivši fudbaler smatra se ikonom stila i uvijek se u javnosti predstavlja savršeno stilizovanim. U toku svoje modne karijere već je radio kao reklamno lice za brendove poput Armanija, ali je imao i sopstvene kolekcije, naprimjer u saradnji sa H&M-om i Belstaffom.

FOTO: INSTAGRAM/VICTORIABECKHAM/SCREENSHOT
FOTO: INSTAGRAM/VICTORIABECKHAM/SCREENSHOT

Zlatan Ibrahimović je takođe prošao put od fudbalera do modnog dizajnera. Stoga se naziva i švedskim kolegom Davida Beckhama. U tu svrhu lansirao je vlastitu kolekciju kapsula s brendom Dsquared2 – s velikim uspjehom. Stoga vjerovatno neće ostati jedini modni izlet svjetske zvijezde.

Jérôme Boateng je jedan od najpopularnijih fudbalera, što je uglavnom zbog njegove ličnosti i smisla za modu. Stoga je bilo očito da se i on bavi modom i odabrao je neobičnu varijantu: dizajnirao je vlastitu kolekciju naočara, koja je vrlo popularna.

FOTO: IMG.ALLFOOTBALLAPP.COM
FOTO: IMG.ALLFOOTBALLAPP.COM

Kao jedan od najvećih fudbalera svih vremena, Cristiano Ronaldo je također popularno reklamno lice u modnoj industriji. Ima i svoju etiketu pod nazivom CR7, koja uglavnom proizvodi donje rublje.

FOTO: CRISTIANORONALDO.COM
FOTO: CRISTIANORONALDO.COM

No, postoje brojne druge domaće i međunarodne fudbalske zvijezde koje također koriste svoju slavu za plasiranje vlastite mode. Samo u Njemačkoj to su Bastian Schweinsteiger, Marco Reus, Lukas Podolski i Mario Götze – neki od njih rade sa životnim partnerima, koji također često dolaze iz modne industrije. Dakle, to je veza koja raste u popularnosti i kao rezultat toga, više fudbalskih profesionalaca će vjerovatno doći u modnu industriju u budućnosti.

Prihvati notifikacije