IT

Kako sakriti Twitter plavu kvačicu koju ste dobili plaćajući pretplatu?

Twitter izgleda radi na funkciji koja vam omogućava sakriti plavu kvačicu koju ste dobili plaćajući plavu pretplatu.

FOTO: ILUSTRACIJA/PIXABAY
FOTO: ILUSTRACIJA/PIXABAY

Ekran koji je pronašao istraživač aplikacija Alessandro Paluzzi pokazuje da kompanija radi na kontrolnoj tabli za podešavanja verifikacije, a jedna od opcija je „Prikaži ili sakrij svoju plavu kvačicu na svom profilu“.

Ovaj izvještaj definitivno treba uzeti sa rezervom, s obzirom na to da se čini da se radi o funkciji u razvoju koju Twitter nije najavio. U zavisnosti od toga na kom dijelu sajta se nalazite, plava verifikovana kvačica može da vas učini jednakim kao da imate sliku NFT profila. Ako tvit korisnika „Twitter Blue“ postane viralan, komentari su vjerovatno puni memova o tome kako je „ovaj mf platio twitter“, a postoje čak i alati za blokiranje svih koji imaju pretplatu, prenosi It-mixer.com.

Pročitajte još

Uskoro, plava kvačica može postati još upadljiviji pokazatelj statusa vaše pretplate – u ovom trenutku, ako to znači da ili plaćate za Blue ili da ste verifikovani putem zastarjelog programa verifikacije, i potrebno je nekoliko klikova da biste saznali što je slučaj. Međutim, Twitter je najavio da će ih se otarasiti u aprilu. Ako se to dogodi, dvosmislenost će nestati — plavi čekovi će značiti plave pretplate.

Teško je reći da li bi vas skrivanje kvačice u potpunosti zaštitilo, jer možete tražiti tvitove od verifikovanih Twitter Blue korisnika.

Dok je vlasnik i izvršni direktor Twittera Ilon Mask rekao da je Blue uključio kvačicu kao da donosi „moć ljudima“ usluga dolazi sa funkcijama koje čak i ljudi koji nemaju nije briga za verifikaciju može biti privlačna. Omogućava vam da postavljate duže video zapise i tvitove ili da uređujete greške iz postojećih postova. Kompanija je takođe obećala da će dati prioritet vašim objavama u odnosu na objave drugih ljudi i da će smanjiti broj oglasa koje vidite, iako te funkcije još nisu dostupne.

Pročitajte još

Uprkos negativnim reakcijama na Blue pretplatnike među nekim od njegovih korisničkih baza, Twitter pokušava da olakša dobijanje kvačice. U novembru, kompanija je objavila da će novi nalozi morati da sačekaju 90 dana prije kupovine Blue, vjerovatno kao pokušaj da se zaustavi poplava imitatora koja se pojavila kada je usluga prvi put pokrenuta. Međutim, nedavno je taj period čekanja smanjen na 30 dana, piše The Verge.