IT

Instagram korisnici se masovno žale na promjene: Oglasio se šef kompanije 

FOTO: PIXABAY
FOTO: PIXABAY

Uslijed velikog broja žalbi na promjene koje se dešavaju na Instagram-u, Adam Moseri, šef kompanije, je pokušao da korisnicima objasni pravac u kojem se platforma kreće. 

Društvene mreže se uvijek razvijaju i nastaviće da to rade u godinama koje dolaze. Da li su ove promjene dobre, ostaje da se vidi. Ipak, kako se mnoge platforme prebacuju na video da bi se borile ili čak pratile uspjeh koji postiže TikTok, sigurno će doći do reakcije dugogodišnjih korisnika koji žele originalno iskustvo koje su zavoljeli. 

Nakon nedavnih promjena izgleda platforme, Instagram korisnici su masovno negodovali. U pokušaju da izgladi stvari, šef kompanije Adam Moseri je na svom Twitter nalogu objasnio promjene platforme i šta misli da će se desiti ubuduće. 

Moseri je počeo objašnjavajući da je upoznat sa žalbama na nedavne promjene. Problemi su se pojavili upravo kada je platforma počela da usvaja feed preko cijelog ekrana, kao što to čini TikTok. Moseri je naveo da je u svojoj trenutnoj iteraciji to samo test, da novi feed “još nije dobar”, kao i da prije nego što bude mogao da bude dostupan svima, treba da se poboljša. 

Moseri se nije ustručavao da podijeli kako će izgledati budućnost platforme i izjavio je da, iako su fotografije dio nasleđa platforme, nastaviće da se više fokusira na video snimke u budućnosti. Kako navodi, proširenje na video se dešava prirodno, jer kreatori prihvataju takav sadržaj i koriste platformu za videosnimke. 

Posljednja tačka o kojoj je Moseri govorio jesu preporuke. On je naveo da preporuke u ovom trenutku nisu savršene i da ako dobijete loše preporuke, onda Instagram treba da se poboljša. Srećom, platforma nudi načine za odustajanje od preporuka, iako nijedna od opcija nije trajna. Ovo se radi kako bi se pomoglo kreatorima da podijele svoj rad na platformi. Naravno, za svakog dugogodišnjeg stvaraoca ovo je velika promjena koju treba prihvatiti. Srećom, čini se da platforma sluša, prenosi Smartlife

Prihvati notifikacije